Enthousiaste medewerkers zorgen voor enthousiaste en terugkerende klanten. Een betere werksfeer, met plezier naar je werk, passende arbeidsvoorwaarden, een coachende leidinggevende en baanzekerheid: een aantal terugkerende aspecten die werkend Nederland belangrijk vindt. Medewerkers die het naar hun zin hebben op hun werk presteren beter, zijn loyaler, meer betrokken en stralen dat uit naar klanten. Klanten krijgen daardoor te maken met én een betere dienstverlening en énthousiast contact met je medewerkers wat weer bijdraagt aan klanttevredenheid, loyaliteit en uiteindelijk een hogere omzet en winst! Start met medewerkersonderzoek en vergaar inzicht in de beleving van jouw medewerkers.

Hoe je dat gestructureerd aanpakt, zo’n medewerkersonderzoek? In het handboek: medewerkerfeedback verzamelen, heeft Integron haar 27 jaar aan ervaring in de vorm van een handige guide gebundeld.

Het handboek is het ideale naslagwerk wanneer:

  • je nog nooit medewerkersonderzoek gedaan hebt
  • je al medewerkersonderzoek doet en verdieping wilt
  • je een meer continue oplossing zoekt in plaats van jaarlijks je naar alternatieve oplossingen zoekt

Bepaal je doelen, zorg voor draagvlak, segmenteer, voer het onderzoek uit, analyseer en rapporteer en verbeter. Download het handboek gratis inclusief handige checklist om je proces te structureren.

Gepost door Redactie HRcommunity

De redactie van HRcommunity brengt de meest interessante content, events en interviews voor HR-professionals samen.