Het meest interactieve HR-event van Europa

Dit gratis online event trok in het najaar van 2020 en het voorjaar van 2021 ruim 8.000 bezoekers. Het was zelfs de ‘place to be’ voor HR-professionals van alle niveaus, uit verschillende industriesectoren, bedrijfsgroottes en landen, die op een boeiende en nieuwe manier meer te weten wilden komen over de toekomst van werk.

Maar, één H.U.G is niet genoeg! Daarom gaan we dit jaar een stapje verder en tillen we de zaken naar een hoger niveau. Personio presenteert:  ‘H.U.G – Your HR Happening’, op 12 en 13 oktober 2021.

Dit hybride evenement met digitale primeurs gaat de de manier veranderen waarop je jouw favoriete HR-conferenties bijwoont. We bieden je een informatief en transformatief HR-evenement, vol activiteiten, helemaal gratis en rechtstreeks op je scherm!

Maar laten we je eerst wat meer vertellen wat H.U.G zo speciaal maakt.

Vorig jaar: een HR-succes

H.U.G Digital van vorig jaar was een enorm succes. 9 van de 10 deelnemers gaven aan dat ze het event boeiend vonden en zouden aanbevelen aan een vriend of collega, terwijl 8 van de 10 lieten weten dat ze nieuwe inzichten en kennis hadden opgedaan.

Dit is wat een aantal van onze eerdere deelnemers heeft gezegd: “Alle sessies die ik heb bijgewoond waren goed voorbereid, makkelijk te volgen en informatief”, en: “Heel erg bedankt voor de waardevolle gesprekken en goede netwerkmogelijkheden – er werden veel, zeer actuele kwesties behandeld (het nieuwe werken, AI, ondernemerschap, etc.). Lokale en internationale samenwerking en de mens stonden voorop! Ik vond het ook leuk dat het gratis was. Heel erg bedankt voor de professionele organisatie!”

Dus, wat kun je verwachten als je deze keer deelneemt aan H.U.G – Your HR Happening? Hier zijn wat belangrijke details.

Dit gebeurt er bij H.U.G – Your HR Happening op 12 en 13 oktober 2021

Tijdens H.U.G – Your HR Happening 2021 bieden we ruim 70 internationale sprekers en 50 verschillende sessies, waarin een breed scala aan onderwerpen worden behandeld rond de toekomst van HR. Wie zijn die sprekers en waar gaan ze over praten?

We hebben de crème de la crème van de HR-scene voor je uitgenodigd! Enkele bekende namen: Q Hamirani (Global Head of People Operations at Airbnb), Katarina Berg (Chief Human Resources Officer bij Spotify), Thomas Møller Lybæk (Global HR Process Innovation Director bij LEGO Group), Beth Davies (voormalig Director Learning and Development bij Tesla). Ook zal Josh Bersin, een van de  toptalenten uit de HR industrie, zijn inzichten delen! Verder zijn er HR experts van tal van andere bedrijven, waaronder SIXT, Vinted, Dropbox, Flowhaven, Klarna, Alteryx en Stepstone en nog veel meer!

Zij zullen high-impact content delen over een scala aan onderwerpen. Bijvoorbeeld hoe een bedrijf als Vinted omgaat met de uitdagingen rond het samenwerken tussen verschillende culturen binnen de organisatie. Of een introductie en verkenning van Klarna’s datagestuurde recruitment trainingsprogramma en hun adviezen rond talentontwikkeling, of hoe Airbnb hun people-ops-functie opschaalt.

We willen natuurlijk nog niet te veel verklappen, maar Personio zal ook een belangrijke aankondiging doen die voor revolutie gaat zorgen in HR – dit wil je niet missen! Daarnaast zijn er nog tal van andere onderwerpen, zoals bedrijfscultuur en waarden, diversiteit en inclusie, het nieuwe werken, digitalisering, arbeidsrecht en nog veel meer.

Al met al is het een verzameling van verschillende perspectieven, processen en beproefde praktijken die HR-teams momenteel introduceren in hun dagelijkse werk. Al deze informatie wordt op verschillende manieren gedeeld: lezingen en interviews met experts, interactieve workshops, paneldiscussies en meer.

Het evenement bevat twee volledige tracks, in het Engels en in het Duits. Daarnaast zijn er regionale breakouts voor de Benelux, Spanje, UK & Ierland en Scandinavië. Verder zijn we trots dat we dit jaar op 12/13 oktober H.U.G on-site events gaan organiseren in Nederland, Spanje, het VK, Ierland, Duitsland en Zweden. We hebben iets voorbereid om naar uit te kijken!

Na een hele dag content-op-afstand bij H.U.G is persoonlijk contact natuurlijk wel zo leuk. Daarom nodigen we je graag uit voor ons on-site event in Amsterdam, waar je in een informele sfeer andere HR-professionals kan ontmoeten. Live en persoonlijk, maar natuurlijk wel met alle maatregelen die nodig zijn om het voor iedereen veilig te maken. Dus kom netwerken, geniet van heerlijke hapjes en heb gewoon een leuke tijd (je kunt natuurlijk over zaken praten, maar dat is niet verplicht!). We houden je graag op de hoogte, zodat je niets mist: schrijf je gratis in voor ons digitale event en we laten je weten wanneer je je ticket voor het lokale event op 13 oktober in Amsterdam kan ophalen!

En – last but not least – we hebben ook nog leuke extra’s gepland. Denk aan uitgebreide netwerkmogelijkheden, mindfulness-sessies in de ochtend en spannende specials. Zoals we aan het begin al zeiden: dit is niet zomaar een HR-evenement!

H.U.G: High-Impact Unconventional Gathering

De manier waarop we werken is aan het veranderen en dat geldt ook voor de manier waarop we leren over werk.

Voor ons betekent dit het organiseren van een high-impact, onconventionele bijeenkomst die internationale HR-professionals uit elke branche en van elk niveau bij elkaar brengt. Bedoeld om de uitdagingen van vandaag en morgen aan te gaan.

Praktische inzichten, onconventioneel in zowel vorm als inhoud, en een bijeenkomst die helpt om de HR-community te vergroten en te versterken. Kortom, het event als HR belangrijk voor je is.

We verwelkomen je graag!

Ruim 70 sprekers, meer dan 50 online en offline sessies en duizenden deelnemers. Deelname is helemaal gratis, het kost je geen cent om H.U.G te ervaren.

In de woorden van een van de onze deelnemers vorig jaar: “Heel erg bedankt voor dit organisatorische meesterwerk. Het moet heel veel werk gekost hebben om zoiets als H.U.G op te zetten!”

Wij willen de manier veranderen waarop je werkt en events bijwoont. Meld je daarom meteen aan via onderstaande button om je plaats te reserveren, we kijken er naar uit om je te ontmoeten!

Gepost door Lars Boom

Laat een opmerking achter.