F.A.Q.

Kom je er niet helemaal uit? Heb je vragen over het lidmaatschap of weet je niet hoe je moet inloggen? Hieronder vind je onze meest gestelde vragen. Staat je vraag (of het antwoord dat je zocht) hier niet tussen? Dan kan je altijd contact met ons opnemen door hier te klikken.

Als je een membership wilt afsluiten

Wil je lid worden van HRcommunity? Speciaal voor teams is er een team membership en voor individuele HR-professionals een single membership. Je vindt daarover meer door op deze link te klikken.

Wat kan je allemaal met een membership?

Goede vraag! We hebben alles hier voor je op een rijtje gezet.

Hoe vraag je een single of team membership aan?
Wil je een single of team membership afsluiten? Ga dan hier naar onze lidmaatschap-pagina. Je ziet daar het lidmaatschap staan. Klik op ‘In winkelmand’. Je wordt dan direct geleid naar de afrekenpagina.

Er staat dan 1 membership in je winkelwand. Dit is geldig voor het hele team. Klik daarna op ‘Doorgaan naar afrekenen.’

Vul vervolgens alle (bedrijfs)gegevens in.

Wil je zorgen dat je een praktische mail ontvangt met alle welkomstinformatie? Vink dan het boxje aan met ‘Ontvang onze welkomstemail met praktische informatie over je lidmaatschap’.

Klik op ‘bestelling plaatsen’. Het kan even duren voordat de bestelling is verwerkt. Dus het kan zijn dat je even geduld moet hebben. Geen nood: hij wordt verwerkt.

Je membership gaat in vanaf het moment dat je de factuur hebt ontvangen!

Wanneer ontvang ik de factuur?

Je ontvangt wanneer je de bestelling hebt geplaatst meteen de factuur. Vanaf dat moment gaat het lidmaatschap ook in. Heb je geen bevestiging van ons ontvangen? Dan is de kans groot dat er iets is misgegaan. Neem in dat geval contact met ons op via info@hrcommunity.nl.

Wat is mijn lidmaatschapnummer?

Jullie lidmaatschapnummer is gelijk aan jullie factuurnummer. Je ontvangt dus géén individueel nummer, maar voor het hele team. Deze kan iedereen in het team dus ter referentie gebruiken.

Als je een membership hebt afgesloten

Een account aanmaken

Op HRcommunity.nl vind je een speciaal gedeelte voor members. Dit gedeelte is alleen toegankelijk als je een account aanmaakt. Dat kun je individueel doen of als team.

Als je een account hebt aangemaakt, krijg je toegang tot het exclusieve ledengedeelte van de website. Je hebt dan toegang tot meer informatie over de meet-ups en je kunt je gemakkelijk voor een (of allemaal) via de website aanmelden. Bovendien ben je hier ook als eerste op de hoogte van het laatste nieuws; denk aan de bekendmaking van een nieuwe meet-up of het nieuwste magazine dat online staat.

Iedereen uit jouw team kan een account aanmaken. Het enige wat je bij de hand moet houden is het lidnummer dat je als team hebt gekregen bij het team membership.

Registreren

Wil je voor de eerste keer inloggen, dan moet je eerst een account aanmaken. Dat doe je als volgt:

1. Ga naar HRcommunity.nl
2. Klink linksboven op ‘Registreren’ of op deze link.
3. Vul de gegevens in op het formulier onderaan de pagina (houd hierbij je lidmaatschapnummer bij de hand!).
4. Klik onderaan het formulier op ‘Registreren’.
5. Je ontvangt nu een mail met bevestiging van je registratieaanvraag. Je account moet vervolgens worden goedgekeurd. We streven ernaar dat zo snel mogelijk te doen, maar houd er rekening mee dat dit enkele werkdagen kan duren.
6. Wanneer je wordt goedgekeurd, ontvang je een mail hierover. Hierin staat je gebruikersnaam en kun je eventueel je wachtwoord wijzigen. Bewaar deze mail dus goed!
7. Nu kan je inloggen op HRcommity.nl.

Inloggen

Wanneer je geregistreerd bent en je account is goedgekeurd, kun je inloggen! Daarvoor volg je onderstaande stappen:

1. Ga naar  HRcommunity.nl.
2. Klik linksboven op ‘Inloggen’ of op deze link.
3. Vul je gebruikersnaam en wachtwoord in. 

Vergeet ook niet ter controle de rekensom in te vullen, anders krijg je een foutmelding!

Als je jouw wachtwoord vergeten bent, kun je hier ook alsnog je wachtwoord resetten.
4. Klik onderaan het formulier op ‘Aanmelden’.
5. Nu kan je in het ledengedeelte. Je komt hier door linksboven op ‘Mijn account’ te klikken, of door in het hoofdmenu te gaan naar het nu zichtbare menu ‘Voor leden’.

Kan je met een team membership meerdere accounts aanmaken?
Dat kan! Iedereen in jouw HR-team kan een eigen account aanmaken op HRcommunity.nl. Wel geldt er een maximaal aan 10 accounts per lidmaatschapnummer. Op deze manier kan iedereen in het team zelf inloggen. Wil je liever één account voor het hele team? Dat kan ook. Hou er dan wel rekening mee dat er maar één emailadres aan het account gekoppeld kan worden.

 

Over HRcommunity

Waar is jullie kantoor?

Ons kantoor is gevestigd in B.2, een kantoorgebouw van B. Amsterdam op het bedrijventerrein Riekerpolder in Amsterdam Nieuw-West. Hier vind je meer informatie over de bereikbaarheid.

Waar kan ik toekomstige evenementen, opleidingen en cursussen bekijken en zelf bijeenkomsten plaatsen?

We delen al onze eigen bijeenkomsten en die uit de community op hruniversity.nl. Als je op zoek bent naar een leerzaam evenement, opleiding of cursus, dan vind je hier alles in de kalender. Om een idee te krijgen van de eerder georganiseerde bijeenkomsten, kan je ook een kijkje nemen bij de reportages. Als je zelf een bijeenkomst wil plaatsen, kan dit heel simpel via de website bij ‘Plaats een event’ of kan je voor vragen contact met ons opnemen.

Voor wie zijn jullie events?

Wij organiseren verschillende events voor verschillende doelgroepen. Zo hebben we elk jaar een event op het gebied van een actueel thema waar alle HR-professionals welkom zijn; van HR-medewerker tot HR-adviseur en HR Business Partners. Ook organiseren we voor onze members één keer per kwartaal een meet-up over een actueel thema.

Ook is er elk jaar een evenement voor HR-directeuren; het HRtop100-event. Dit is de finale van de spannende HRtop100-awards, waar de top van HR-land zijn visie op het vak laat zien. Tot slot organiseren we elk jaar de HR Talent of the Year awards, het kleine zusje van de HRtop100. Hier laten jonge HR-talenten hun kennis en visie op het vakgebied zien, waarna ze tijdens de finale samenkomen en in de spotlights komen te staan.

Waar kan ik interessante artikelen lezen?

Op HRzone.nl staan alle artikelen die auteurs uit de community met ons (en jullie!) delen. Deze gaan over alle thema’s binnen het HR-werkveld. Zo vind je er alles over coaching, vitaliteit en duurzame inzetbaarheid, maar ook over HR-tech, leiderschap en arbeidsrecht.

Hoe kan ik zelf artikelen plaatsen?

We zijn altijd op zoek naar interessante en vernieuwende artikelen en verwelkomen dat iedereen uit de community iets bijdraagt, zo ook door het schrijven van artikelen. Als je je wil aansluiten als auteur kan je mailen naar redactie@hrcommunity.nl of hier een kijkje nemen.

Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Je kan je vragen of opmerkingen altijd mailen naar info@hrcommunity.nl of contact opnemen via het contactformulier. Een van onze collega’s neemt dan zo snel mogelijk contact met je op!

Hoe gaan jullie om met privacy?

Wij geven om de privacy van alle leden uit onze community. Hier vind je ons privacystatement.