HRfestival
OVER HET FESTIVAL
Na de succesvolle editie van 2022, komen wij dit jaar terug in Utrecht met het HRfestival!
Op donderdag 22 juni is het zover en duiken we in het thema Duurzaam HR. Hoe creëer je waarde voor zowel de aandeelhouder als de werknemer en onze planeet? Hoe zorg je dat lange termijn (medewerker)belangen niet ten koste gaan van korte termijn doelen? En hoe bieden wij de problemen van vandaag het hoofd zonder de toekomstige generaties te schaden?
De verduurzaming van organisatie via HR is geen makkelijke opgave, hoog tijd dus om daar tijdens dit HRfestival bij stil te staan.
We doen dit aan de hand van een leuk interactief en leerzaam programma waar keynotes met een verhaal worden afgewisseld met serious gaming. Ook verzorgen onze thema-experts diverse break-outs waar jij de diepte in kan op diverse onderwerpen zoals toekomstbestendig HR, duurzaam leren en ontwikkelen, effectieve reskilling, total talent management, (HR-subsidies) en inzetbaarheid, wellbeing en werkgeluk, de impact van tech en artificiële intelligentie op – en de kansen voor – HR.
Als HR-professional ben je van harte welkom maar nog leuker is wanneer je samen komt met je team. Het is immers makkelijker – en veel leuker – om samen iets te veranderen dan alleen.
HET PROGRAMMA
13.00 – 13.15 Inloop en ontvangst
13.15 – 13.30 Opening
13.30 – 14.00 Keynote 1: Teun van de Keuken – Keuringsdienst van Waarde en oprichter Tony Chocolonely
14.00 – 15.00 Break-out ronde 1
15.00 – 15.30 Keynote 2: Heleen Cocu-Wassink – CHRO Alliander (Online)
15.30 – 16.30 Belevingsmarkt
16.30 – 17.30 Break-out ronde 2
17.30 – 18.00 Afsluiting en netwerkborrel
Wie
Het HRfestival is voor HR-professionals & HR teams. Leer samen met collega’s uit het vak.
#humanpeople #pioniers
Wat
Het HRfestival is een leuke en leerzame middag vol inspiratie en netwerken.
#keynote #break-outs #belevingsmarkt
Waarom
Door de krachten te bundelen en te leren van elkaar, kunnen we het HR-vak nog een stukje mooier maken.
#kennisdeling #sustainablehr
DAGVOORZITTER
ROBERT DAVERSCHOT
Robert Daverschot is werkzaam als zelfstandig dagvoorzitter, programmamaker en speaker coach. Robert heeft een achtergrond in de event- en hospitality branche en was onder andere werkzaam als hotel manager voor citizenM. Als generalist modereert Robert bijeenkomsten over uiteenlopende thema’s, maar hij is een veelgevraagd dagvoorzitter voor events en medewerkersbijeenkomsten waar cultuur en sustainable HR centraal staan.
Zo begeleidde hij recent een serie voor de Gemeente Amsterdam over “De Toekomst van Werk” en faciliteerde hij medewerkersbijeenkomsten voor o.a. Politie, Achmea en Marktplaats.nl. Eveneens werkte Robert op de redactie van een talkshow en ondersteunt hij als speaker coach sprekers in de opzet van hun verhaallijn en hun eigenlijke optreden. Meer informatie over zijn werk en achtergrond vind je op: robertdaverschot.nl
KEYNOTE SPREKERS
Voor deze middag hebben wij twee spraakmakende keynote sprekers vastgelegd, boordevol super relevante ervaringen en inzichten: Teun van de Keuken en Heleen Cocu-Wassink (online).
Teun is een Nederlands journalist en televisie- en radioprogrammamaker, bekend van bijvoorbeeld Tony Chocolonely en Keuringsdienst van Waarde. Hij neemt verfrissende inzichten van buiten ons vakgebied mee, waar wij ons voordeel mee kunnen doen. Daarnaast heeft nog een boodschap en een dringend verzoek voor ons HR-professionals.
Heleen is CHRO bij Alliander en de winnares van een van de drie categorie-awards van de laatste editie van de prestigieuze HRtop100 awards! Zij heeft een bovenmatige interesse in cultuurverandering en komt in haar online keynote vertellen hoe volgens haar HR kan bijdragen aan verduurzaming van organisaties en de maatschappij.
INGREDIËNTEN
WORKSHOPS
In twee rondes van 50 minuten ga je in kleinere groepen aan de slag met relevante thema´s en onderwerpen. Dialoog, interactie en de ‘hoe dan’ vraag staan voorop. Je inspireert elkaar en reikt handvatten aan, daarbij ondersteunt door een keur aan experts van onze partners.
BELEVINGSMARKT
Vind jij beurzen vaak saai? Dan kan je je hart ophalen op belevingsmarkt! Op de belevingsmarkt maak je op originele en toegankelijke wijze kennis met verschillende experts op het gebied van HR & Sustainability. Laat je inspireren en navigeer over deze markt middels een serious game.
SERIOUS GAME
Als leidraad voorde dag hebben wij een game samengesteld. Deze business game daagt je uit op kennis en inhoud, maar stimuleert ook teamwork, verbinding en interactie. Alleen samen met anderen gaat het je lukken tot een goed einde te komen. Uiteraard zijn er ook nog eens mooie prijzen voor de winnende teams.
INHOUD
BREAK-OUTS
7 perspectieven op duurzaam HR
Verzorgd door: Carola Wijdoogen
Organisatie: Number 5 Foundation
In deze workshop ga je aan de slag met de 7 rollen van duurzaam succes vanuit jouw perspectief als HR professional
Carola is mededirecteur bij Number 5 Foundation, waar zij – o.a. in de Game Changer Academy – met een mensgerichte systemische waardengedreven aanpak organisaties en professionals ondersteunt bij transities naar duurzame inclusieve bedrijfsvoering. Zo geeft ze hierover ook les op verschillende andere universiteiten en hoge scholen. Voor haar werk als eerste directeur Duurzaamheid bij NS ontving zij diverse onderscheidingen zoals MVO-manager van het jaar in 2014. In 2019 richtte zij de Stichting Sustainability University op met als doel duurzaamheidsprofessionals als “gamechangers” te empoweren. Met hetzelfde doel schreef zij de boeken ‘MVO doe je Zo’ (2016) en “7 Rollen voor duurzaam succes” (2021). Carola studeerde bedrijfskunde aan Nyenrode en Internationale Betrekkingen aan de Johns’ Hopkins University in Washington DC.
Denken vanuit skills en inclusiviteit
Verzorgd door: Jeroen Vinke
Organisatie: Cornerstone
Cornerstone is altijd voorloper geweest op het gebied van leren en dat zijn we nog steeds. We combineren leren en ontwikkelen in een aantrekkelijk experience platform ondersteund door AI en machine learning.
Gratis pizza op vrijdag volstaat echt niet meer. Medewerkers verwachten meer van hun werkgever. Veel meer. Ze willen kansen om te groeien in hun carrière, realtime feedback en continu blijven leren.
Als je wilt weten hoe wij ervoor zorgen dat jouw team zich kan blijven ontwikkelen binnen jullie organisatie, kom dan bij ons langs!
Sustainability
Het past bij het thema “sustainable HR” omdat we bespreken wat medewerkers nodig hebben om langer te blijven, waardoor de relatie meer sustainable is.
Over Jeroen
Jeroen heeft de afgelopen 10 jaar alle facetten van HR gezien. Door zijn ervaring bij Visma Raet, Unit4, Talentsoft en nu Cornerstone begrijpt hij bij uitstek welke oplossingen nodig zijn om HR maar ook de medewerker een goede ervaring te geven.
Foto: Jeroen Vinke
Behouden is het nieuwe werven
Verzorgd door: Joke de Graaf (Head of HR) & Bart van der Geest (Head of Marketing & Communication)
Organisatie: HeadFirst Group
Uit de nieuwste Talent Monitor, een kwartaalrapport van HR-tech dienstverlener HeadFirst Group arbeidsmarktdata specialist Intelligence Group, blijkt dat het aantal baanwisselingen van werkgever naar werkgever (externe mobiliteit) booming is, maar dat de interne doorstroom (interne mobiliteit) stabiel blijft. Een gemiddeld dienstverband duurt nu (< 5 jaar) bijna twee keer zo kort als in 2015 (8 jaar). Terwijl we allemaal weten dat het behouden van bestaand personeel duurzamer en goedkoper is dan werven van nieuw personeel.
Joke de Graaf en Bart van der Geest van HeadFirst Group delen alle data-inzichten én hun best practices als ‘Great Place to Work’ met het behouden van personeel. Vanuit dat startpunt dagen ze de aanwezigen in de zaal uit ook hun beste ervaringen met het boeien en binden van personeel onderling te delen. Aan het eind van de break-out loop je de deur uit met concrete ideeën van vakgenoten om een stap vooruit te maken in succesvol personeelsbehoud.
Over HeadFirst Group
HeadFirst Group is een toonaangevende, internationale HR-techdienstverlener en het grootste platform voor professionals in Nederland. De organisatie biedt een diversiteit aan HR-oplossingen, zoals Managed Service Providing, Recruitment Process Outsourcing, intermediaire dienstverlening (matchmaking, contracting) en HR-consultancy. Er werken dagelijks gemiddeld twintigduizend professionals bij ruim vierhonderd opdrachtgevers in Europa, waarmee HeadFirst Group een jaaromzet realiseert van 2,2 miljard euro. De belangrijkste merken van HeadFirst Group zijn de intermediairs HeadFirst en Between, MSP-dienstverlener Staffing Management Services en RPO- en recruitment specialist Sterksen.
Een succesvolle beloningsstrategie voor werknemerswelzijn
Verzorgd door: Luke Sondelski & Koen Stam
Organisatie: Personio
Personio, de alles-in-één HR-software voor het mkb, ondersteunt administratieve HR-kernprocessen zoals recruitment en verzuimbeheer, waardoor HR-teams meer tijd kunnen vrijmaken voor wat het belangrijkste is: hun mensen.
Tijdens deze interactieve breakout-sessie zullen we ons richten op hoe een succesvolle beloningsstrategie de werknemerswelzijn nu en in de toekomst kan ondersteunen.
We zullen ingaan op de volgende aspecten:
-
Wat is een beloningsstrategie en hoe verschilt deze van traditionele compensatiepraktijken?
-
Hoe kan een goed ontworpen beloningsstrategie een positieve invloed hebben op het welzijn en de algehele tevredenheid van werknemers?
-
Welke niet-financiële beloningen en voordelen moeten worden overwogen om het werknemerswelzijn te ondersteunen? Hoe kunnen ze worden afgestemd op diverse behoeften van werknemers?
-
Hoe kan een beloningsstrategie werknemers stimuleren om duurzamer te werken?
-
Wat zijn enkele best practices en casestudy’s die succesvolle beloningsstrategieën laten zien die een positieve invloed hebben gehad op het werknemerswelzijn?
Na het bijwonen van de breakout weet je hoe een reward strategie het welzijn en tevredenheid kan ondersteunen en stimuleren om duurzamer te werken. Voor nu en de toekomst.
Over Luke & Koen
Luke Soldenski is Director of Reward bij Personio en heeft meer dan 16 jaar ervaring als HR consultant bij het opzetten van HR ervaringen en Reward strategieën.
Koen Stam, Head of Benelux bij Personio, kent de nederlandse Saas en HR markt als geen ander en zal de sessie ondersteunen.
Radicaal anders denken over HR
Verzorgd door: Karim Benammar
Organisatie: The School of Life
Waarom doen we wat we doen? We handelen meestal uit gewoonte, of vanuit theorieën en protocollen. Maar veel van onze denkkaders zijn gebaseerd op twijfelachtige, of zelfs verkeerde aannames. In een speelse, interactieve sessie met filosoof dr. Karim Benammar gaan we aan de slag met inzichten uit de wetenschapsfilosofie.
We beginnen met het onderzoeken van onze aannames rondom HR vraagstukken. We gaan vervolgens radicaal nieuwe aannames formuleren om de vraagstukken vanuit een ander perspectief te bekijken.
Tot slot vertalen we deze nieuwe inzichten naar kleine, praktische experimenten om de nieuwe aanpak uit te proberen. Een gedachte-experiment dat leidt tot verrassend nieuwe inzichten!
Over Karim Benammar
Dr. Karim Benammar is filosoof, gespecialiseerd in manieren waarop wij onze denkprocessen vormgeven. Hij heeft filosofie gestudeerd en gedoceerd over de hele wereld. Het is zijn doel om filosofische ideeën helder te beschrijven en ze te verbinden met ieders ervaring, en de werkvormen te gebruiken in ons dagelijks leven. Hij is auteur van ‘Overvloed’, ‘Reframing – the art of thinking differently’ en ‘Denken over geld en waarde’.
Leiderschaps- en cultuurverandering
Verzorgd door: Ammarai van der Linde
Organisatie: Vandebron
Vandebron doet er alles aan om 100% duurzame energie van eigen bodem 100% van de tijd voor iedereen beschikbaar te maken. Door lokale energieproducenten te koppelen aan Nederlandse huishoudens, weet je als klant precies waar je energie vandaan komt en waar je geld naartoe gaat. Met onze pionierende aanpak willen we de energiemarkt eerlijker, transparanter en duurzamer maken. Om onze missie te bereiken is meer nodig dan ‘alleen’ het aanbieden van 100% duurzame energie. De volgende stap is dat wij ons inzetten om deze energie ook 100% van de tijd beschikbaar te maken.
In deze breakout laten we je zien hoe je samen met een leiderschapsteam bouwt aan een organisatiecultuur die bijdraagt aan een duurzame missie. Mensen die bij Vandebron komen werken doen dat omdat ze intrinsiek gemotiveerd zijn voor onze missie en impact willen maken. De rol van People & Culture is om een omgeving te creëren waar onze mensen elke dag bij kunnen dragen aan onze missie. Onze missie en waarden vertalen wij door naar al ons People & Culture beleid. Denk daarbij aan werven en selecteren, belonen, performance management, learning & development, rituelen en organisatiestructuur. Na het bijwonen van deze breakout heb je geleerd hoe je een sterke organisatiecultuur bouwt op basis van intrinsieke motivatie en hoe je onder andere Design Thinking kan inzetten bij het vormgeven van People & Culture beleid.
Foto: Ammarai van der Linde
Mens – Hybride werken – Technologie – Duurzaamheid
Verzorgd door: Mark Meerbeek
Organisatie: Ditox
In het post-covid tijdperk is de opkomst van hybride werken in een enorme versnelling gekomen. Niet alleen qua technologie, maar ook op gebieden als cultuur, leiderschap, gedrag, mobiliteit, vitaliteit en duurzaamheid. De vaak matige adoptie van technologie en complexe software-integraties als Artificial Intelligence (bijvoorbeeld ChatGPT) onder medewerkers is vaak onderbelicht in deze nieuwe manier van werken. Dit gegeven creëert al een enorme ongelijkheid in het kader van bijvoorbeeld duurzame inzetbaarheidselementen als Levenlang Leren en Loopbaanontwikkeling. En is er vanuit het hybride werken eveneens een verband te leggen met aspecten als Welzijn en Vitaliteit? En is het begrip ‘duurzaamheid’ in het hybride werken niet veel breder, als je dit koppelt aan woon-werkverkeer, zakelijk reizen en vitaliteit? In deze breakout geeft oud-Microsoft medewerker Mark Meerbeek vanuit zijn rol als ondernemer binnen Ditox aan hoe je deze uitdagingen kunt agenderen en uiteindelijk ook veranderen binnen je organisatie.
Foto: Mark Meerbeek
HR versnelt de duurzaamheidstransitie, maar hoe?!
Verzorgd door: Birgitta Kramer & Eva Helmond
Organisatie: Goldschmeding Foundation
Deze breakout-sessie is voor HR-professionals die de duurzaamheidstransitie willen versnellen. Met een interactieve methode pakken we deze uitdaging met beide handen aan. Een van de deelnemers kan met zijn of haar casus toegang bemachtigen tot een besloten event bij de SER op 30 juni in Den Haag.
Onder leiding van Birgitta Kramer en Eva Helmond van de Goldschmeding Foundation – opgericht door de oprichter van Randstad, Frits Goldschmeding –, onderzoeken we de HR-rol in een wereld waarin banen verdwijnen, verschijnen of veranderen. Transities zoals verduurzaming, digitalisering en demografische veranderingen kunnen falen of slagen als werk niet goed is ingericht. De onderzoeksvraag is hoe de HR-manager hier een katalyserende rol in kan spelen.
In de sessie bespreken we de kansen en beperkingen, horende bij een adviserende en faciliterende positie als HR. Dit doen we a.d.h.v de verschillen en overeenkomsten ten opzichte van bijvoorbeeld duurzaamheidsmanagers. We gebruiken de methodiek van ‘opstellingen’; een opstelling is een oefening in de ruimte waarbij objecten of mensen representanten kunnen zijn voor een actor of thema i.r.t. de hoofdvraag. Waar van toepassing worden de uitkomsten van de bijeenkomst gebruikt voor een werkbijeenkomst bij de SER (Sociaal-Economische Raad) over de invloed van de samenkomende transities op werkgelegenheid in Nederland.
Over Birgitta en Eva
Birgitta heeft ruime ervaring als duurzaamheidsmanager bij Drinkwaterbedrijf Vitens en heeft als MVO Manager van het jaar in 2015 gewerkt aan de ontwikkeling van haar vak. Ze is sinds 2019 werkzaam in de rol van programmaleider ‘Duurzaam Werk’ bij de Goldschmeding Foundation.
Eva Helmond heeft een achtergrond in HR, Sustainable Development Goals en toekomstonderzoek. Zij werkt sinds 2022 bij de Goldschmeding Foundation en zal de opstelling begeleiden.
BELEVINGSMARKT
Denken vanuit skills en inclusiviteit
Verzorgd door: Jeroen Vinke
Organisatie: Cornerstone
Cornerstone is altijd voorloper geweest op het gebied van leren en dat zijn we nog steeds. We combineren leren en ontwikkelen in een aantrekkelijk experience platform ondersteund door AI en machine learning.
Gratis pizza op vrijdag volstaat echt niet meer. Medewerkers verwachten meer van hun werkgever. Veel meer. Ze willen kansen om te groeien in hun carrière, realtime feedback en continu blijven leren.
Als je wilt weten hoe wij ervoor zorgen dat jouw team zich kan blijven ontwikkelen binnen jullie organisatie, kom dan bij ons langs!
Sustainability
Het past bij het thema “sustainable HR” omdat we bespreken wat medewerkers nodig hebben om langer te blijven, waardoor de relatie meer sustainable is.
Over Jeroen
Jeroen heeft de afgelopen 10 jaar alle facetten van HR gezien. Door zijn ervaring bij Visma Raet, Unit4, Talentsoft en nu Cornerstone begrijpt hij bij uitstek welke oplossingen nodig zijn om HR maar ook de medewerker een goede ervaring te geven.
Foto: Jeroen Vinke
Wie ben ik en wat wil ik?
Verzorgd door: Eva Meijer & Jeroen van Geelen
Organisatie: Happybase
Hoe krijg je inzicht in de unieke kwaliteiten, drijfveren en ambities van medewerkers. Hoe kan je keytalents behouden en medewerkers die niet langer ‘fit for future’ zijn, vanuit kracht, in beweging kan krijgen. Happybase biedt een unieke ontwikkelmethodiek om de talenten, drijfveren en ambities van medewerkers te ontdekken en te benutten.
Happybase biedt medewerkers en managers een online platform met de tools om krachtgerichte gesprekken te voeren en ontwikkeling centraal te stellen. De methodiek is gebaseerd op de Design Thinking en positieve psychologie en uitgebreid getest in de praktijk.
Eva Meijer – Co-founder Happybase
Binnen onze groeiende start-up focus ik me vooral op de commerciële en operationele facetten. Daarbij ben ik nauw betrokken bij het verder ontwikkelen van ons platform. Ik haal energie uit het aangaan van nieuwe relaties, en geloof sterk in de kracht van samenwerking. Daarnaast ligt mijn grote passie bij het ontwikkelen en doen groeien van mensen!
Jeroen van Geelen – Partner Happybase
Als ondernemer ligt mijn hart bij het opbouwen en laten groeien van organisaties. Binnen Happybase ben ik vooral betrokken bij het commerciële aspect en denk ik mee over strategische vraagstukken. Gedreven door mijn passie voor ontwikkeling, streef ik ernaar bij te dragen aan een gezondere, gelukkigere en productievere workforce.
Het begint met inzicht in wat er echt speelt
Verzorgd door: Connie van der Kamp en Monique Harthoorn
Organisatie: Great Place To Work
Mentale gezondheid, diversiteit, gelijkheid: het zijn onderwerpen waar je niet zo snel over begint bij het koffieautomaat. Erover praten kan lastig of zelfs ongemakkelijk zijn. Een goed gesprek voeren over dit soort thema’s vraagt dan ook om een veilige omgeving. Maar hoe creëer je zo’n cultuur van vertrouwen? Met het Trust Index-medewerkersonderzoek krijg je inzicht in wat er écht speelt in jouw organisatie. De thema’s vertrouwen, trots en plezier staan hierin centraal. Een hoge mate van vertrouwen leidt tot meer werkgeluk, minder verzuim en meer betrokken medewerkers. Niet alleen nu, maar juist ook in de toekomst.
Om deze betekenisvolle gesprekken te starten heeft Great Place To Work een kaartspel ontwikkeld met 35 vragen. Op de belevingsmarkt kun je met jouw team alvast het kaartspel spelen!
Foto’s: Connie van der Kamp en Monique Harthoorn
Luisteren naar medewerkers, geeft inzichten in behoeften en goede ideeën
Verzorgd door: Anne Branger
Organisatie: InnerVoice
Steeds meer organisaties zijn zich bewust van de waarde van de ervaringen en meningen van medewerkers. Zij beseffen dat luisteren naar hun medewerkers inzicht geeft in hun behoeften en goede ideeën oplevert. Het creëert bovendien een betere Employee Experience en daarmee een grotere betrokkenheid bij de organisatie. Immers, uit verschillende studies is al gebleken dat er een directe correlatie is tussen luisteren en de betrokkenheid en tevredenheid van medewerkers.
Dit leidt direct of indirect ook tot een betere (mentale) gezondheid van medewerkers. Daarmee draagt luisteren wezenlijk bij aan het welzijn van medewerkers én duurzaam (HR) beleid van je organisatie.
Aandacht voor Duurzame Inzetbaarheid
Verzorgd door: Joey Burggraeve, Danny van Loon en Michelle Draaisma
Organisatie: OAZ HR Specialisten
Aandacht voor Duurzame Inzetbaarheid? Het begint al met je aannamebeleid.
Alle medewerkers fit en vitaal naar hun pensioen, dát is waar Duurzame Inzetbaarheid over gaat.
OAZ HR Specialisten sluit zich aan bij dit doel en motiveert haar klanten dit ook te doen. Door HR processen te digitaliseren bijvoorbeeld, zonder stapels papierwerk kunnen medewerkers zich immers focussen op dat wat ze graag doen!
Door breed in te zetten op financiële tegemoetkomingen als MDIEU, heeft het Ministerie van SZW Duurzame Inzetbaarheid toegankelijk gemaakt voor alle organisaties. OAZ HR Specialisten ondersteunt bedrijven bij het navigeren tussen alle regels en helpt jou om optimaal gebruik te maken van de beschikbare financiële tegemoetkomingen waar je recht op hebt.
Wil jij weten hoeveel stapels papierwerk jouw organisatie overboord kan werpen? Doe dan mee aan de til-challenge op de stand van OAZ en til jouw organisatie naar een hoger niveau.
Op deze belevingsmarkt wordt de stand van OAZ bemand door Joey, Michelle en Danny. Onze professionals op het gebied van Duurzame Inzetbaarheid en subsidies voor Instroom, Opleidingen en Sociale Zekerheid delen graag hun kennis met jou!
Michelle Draaisma
Michelle is de frisse wind binnen OAZ. Met haar frisse blik en haar ondernemendekarakter gaat ze voor het optimale resultaat voor haar klanten. Michelle gaat met haar positieve inborst elke uitdaging aan.
Joey Burggraeve
Als commercieel manager heeft Joey klanttevredenheid bovenaan zijn prioriteitenlijstje staan. Samen met het team gaat hij voor het beste resultaat, toch is gezelligheid een essentieel onderdeel van deze samenwerking.
Danny van Loon
Als commercieel manager heeft Joey klanttevredenheid bovenaan zijn prioriteitenlijstje staan. Samen met het team gaat hij voor het beste resultaat, toch is gezelligheid een essentieel onderdeel van deze samenwerking.
Een talent- en competentie data gedreven recruitmentproces
Verzorgd door: Jan Walter Rozema & Ravi Ramautar
Organisatie: TalentLead
TalentLead is de exclusieve reseller van Emply software in de Benelux en biedt datagedreven HR-oplossingen met talent- en competentie assessments voor recruitment en talentontwikkeling.
TalentLead faciliteert duurzame groei in organisaties door middel van talent- en competentiegedreven werving, selectie en talentmanagement, waarbij we ons inzetten om talent op de optimale positie binnen de organisatie te plaatsen. Onze methodiek stimuleert de duurzame inzetbaarheid van (toekomstige) werknemers en draagt zo bij aan een veerkrachtige en toekomstbestendige bedrijfscultuur.
Bij de stand van TalentLead laten we je kennismaken met de kracht van data gedreven Talent Ontwikkeling in Recruitment en HR. Ontdek hoe we met behulp van Emply software en talent- en competentie assessments een op data gedreven recruitmentproces creëren dat de beste kandidaten matcht met de vereisten van de vacature. We laten je graag zien hoe onze geïntegreerde HR-oplossing kan helpen bij het identificeren van talent en het ontwikkelen van medewerkers op basis van hun individuele competenties en vaardigheden. Na een bezoekje aan onze stand ben je niet alleen op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van HR-technologie, maar ben je ook beter uitgerust om de juiste talenten aan te trekken, te ontwikkelen en te behouden.
Over Jan Walter & Ravi
Jan Walter Rozema, met een solide achtergrond in media bij gerenommeerde organisaties zoals de Nationale Vacaturebank, VNU en de Persgroep, heeft sinds 2015 de verantwoordelijkheid gedragen voor de succesvolle introductie en positionering van Emply, een innovatieve speler in recruitment technologie, in de Benelux-regio.
Ravi Ramautar, met een sterke achtergrond in business development bij Protinus, heeft uitgebreide ervaring opgedaan in software aanbestedingstrajecten in de publieke sector. Vanaf 1 juni is hij bij TalentLead verantwoordelijk voor het stimuleren van business groei en het ontwikkelen van een talentgedreven benadering voor werving en selectie.
Een filosofisch en psychologisch perspectief op duurzaam organiseren en HR
Organisatie: The School of Life
Omdat de meest ongrijpbare aspecten van werk bepalend zijn voor succes, kijkt The School of Life vanuit een filosofisch en psychologisch perspectief naar mensen binnen organisaties. Zo creëren we samen duurzaam succes voor mens, organisatie en de wereld.
Ga met de mensen van The School of Life in gesprek over hun eeuwenoude en innovatieve kijk op organiseren en de rol van HR daarbij.
Motiveer je werknemers met praktische en flexibele digitale oplossingen
Verzorgd door: Alexander Mosselman, HR Engagement Specialist bij VIP District.
Organisatie: VIP District
Motiveer je werknemers met praktische en flexibele digitale oplossingen via VIP District. Software speciaal ontwikkeld om de betrokkenheid tussen werkgever en werknemer te vergroten. Bevorder de prestaties van je werknemers door communicatie-, voordelen- en motivatieoplossingen. 100% digitaal en mobiel beschikbaar zodat je werknemers er altijd en overal toegang toe hebben.
Bij onze stand laten we je zien hoe je middels slimme incentive programma’s het succes van de organisatie en de individuele werknemers kan combineren met duurzaamheid. Wordt geïnspireerd om op creatieve manieren te kijken naar duurzaamheid en wat je kan doen om jouw personeel te motiveren hiermee aan de slag te gaan. Na het bezoeken van de VIP District stand weet je hoe jouw organisatie op een efficiënte wijze een grote positieve impact kan maken!
Foto: Alexander Mosselman
LOCATIE
DUS UTRECHT
DUS is een Work & Playground, voor teams die de toekomst willen maken. Het is een creatieve omgeving, zowel binnen als buiten die inspireert, verbindt en nieuwe inzichten geeft. Je begrijpt, het is een plek die perfect bij HRcommunity en ons HRfestival past!
Naast ruimte voor inhoud is er ook genoeg lol te beleven: strijk neer in een van de hangmatten om even tot rust te komen bijvoorbeeld. Dat je de immense schepen op het Amsterdam Rijnkanaal bijna kunt aanraken, maakt het helemaal bijzonder.
Het adres van DUS is: Sophialaan 1, 3542 AR Utrecht.
Op de locatie is ruim voldoende parkeergelegenheid aanwezig.
Ben je benieuwd naar de editie van vorig jaar, bekijk dan hier de aftermovie en het eventmagazine:
Mede mogelijk gemaakt door:
© 2023 HRfestival | door HRcommunity | Voorwaarden