Integron

Integron biedt onderzoek en inzicht en informeert en activeert uw organisatie om het beste uit klant en medewerker te halen. Samen met u bouwen we betekenisvolle en excellente organisaties waar klanten en medewerkers zich thuis voelen.

Onderzoek & Inzicht

Uw ambities en doelen staan centraal voor de juiste onderzoeksaanpak. Het onderzoek levert verrassend inzicht waarmee u gericht kunt verbeteren, ontwikkelen en innoveren en het beste uit uw klant en medewerker kunt halen.

Informeren & Activeren

De resultaten geven inzicht in waar uw organisatie staat. Informeren en activeren van directie, management, afdelingshoofden en medewerkers is de volgende stap. Vergroot de bijdrage naar klanten en benut het organisatie- en medewerkerpotentieel.

Uw waarde, bijdrage en relevantie voor klanten staat centraal. Hoe tevreden en loyaal zijn klanten?

Hoe ontwikkelt en verbetert u uw organisatie en wordt de toegevoegde waarde van afdelingen en medewerkers vergroot? Met als hoogste doel tevreden en loyale klanten die enthousiast zijn en graag meer waarde afnemen.

Klantinzicht

Uw strategie, klantomgeving, ambities en doelen staan centraal. Integron adviseert u over de juiste methodiek, middelen en frequentie. Wordt het online, schriftelijk of telefonisch onderzoek of persoonlijke interviews. Een klantpanel of community? Jaarlijks, periodiek of juist continu? Het onderzoek levert verrassend inzicht door infographics, (deel)rapporten, scorekaarten en een online intelligence dashboard waarmee u uitgebreid inzicht heeft en gericht kunt verbeteren.

De betrokkenheid, bevlogenheid en inzet van uw medewerkers staan centraal. En natuurlijk de trots van medewerkers en de mate waarin zij zich loyaal en verbonden voelen. Hoe kunt u de basis meer op orde brengen en de waarde naar en verbinding met medewerkers vergroten? Met als hoogste doel medewerkers die tevreden en verbonden zijn en die het beste uit zichzelf halen op een betrokken, energieke en bevlogen manier.

Medewerkersinzicht

Uw medewerkeromgeving, ambities en doelen staan centraal. Integron adviseert u over de juiste methodiek, middelen en frequentie. Wordt het online of schriftelijk onderzoek? Jaarlijks, periodiek of juist continu? Een medewerkerpanel of een medewerkercommunity? Het onderzoek levert verrassend inzicht met infographics, (deel)rapporten, scorekaarten en een online intelligence dashboard waarmee u uitgebreid inzicht heeft en gericht kunt verbeteren.

De Persgroep

De Persgroep Employment Solutions, voorheen VNU Vacature Media, is dé recruitmentspecialist voor de Nederlandse arbeidsmarkt. Als onderdeel van de Persgroep, een ambitieuze uitgever met passie voor media, hebben wij toegang tot een enorm portfolio. Samen bereiken wij meer dan 12,6 miljoen multimediale contacten per dag.

De Persgroep gelooft in de kracht van sterke merken. Met NationaleVacaturebank, Intermediair, Tweakers ITBanen en de recruitmentactiviteiten van de nieuwsmerken de Volkskrant, AD, Trouw en Het Parool staat de Persgroep Employment Solutions garant voor een groot crossmediaal bereik.

Onze solutions

Met ons ruime portfolio aan sterke merken bereiken wij meer dan 12,6 miljoen multimediale contacten op elk moment van de dag. Op ieder arbeidsmarktvraagstuk kunnen wij daarmee een passend antwoord vinden. Voor iedere vacature bieden wij de juiste mediamix.

Wat betekent dit voor u?

U bereikt de kandidaten die u voor ogen heeft voor uw werving en employer branding. Met onze krachtige merken bent u verzekerd van een succesvolle oplossing voor elk arbeidsmarktvraagstuk.

Research Lab

Voor de Persgroep Employment Solutions en voor bedrijven die wij helpen in hun wervingsbehoefte, is het van groot belang om inzicht te hebben in het oriëntatie- en sollicitatieproces van kandidaten op de arbeidsmarkt. Wat zijn hun drijfveren en ambities in hun carrière? Via welke kanalen oriënteren zij zich? Wat is de rol en het specifieke belang van ieder mediakanaal?

Om antwoord te krijgen op deze vragen laten wij jaarlijks verschillende onderzoeken uitvoeren. Met de inzichten uit deze onderzoeken blijven we op de hoogte over wat kandidaten beweegt zodat we onze recuitmentinstrumenten en adviezen nog beter kunnen laten aansluiten op de wensen en behoeften van onze opdrachtgevers en werkzoekenden.