HRbarometer

Unlocking the Power of HR Insights

 

HRbarometer.

Wij willen altijd graag weten wat er speelt. In het vakgebied, in de community en in organisaties. Als kapstok voor de vormgeving en inrichting van de community, maar ook om deze kennis terug te geven aan diezelfde community. Daarom starten wij de HRbarometer en zoeken wij mensen die hieraan willen deelnemen.

Een vaste, selecte en representatieve groep leden van de community, werkzaam op de interne HR-afdelingen van organisaties, stellen wij 3 keer per jaar maximaal 9 vragen. Het invullen kost niet meer dan ongeveer 15 minuten. Deze groep noemen wij het HRpanel.

Als jij meedoet, krijg je als eerste de uitkomsten, ben je een jaar lang gratis lid en ontvang je een ticket voor het HRfestival, tezamen twv 300,- euro!

Daarnaast faciliteren wij een netwerkmeeting voor dit HRpanel, inclusief een bijzondere spreker. Lijkt het je wat, laat het ons dan weten via ons contactformulier, dan nemen we contact met je op!

HRfestival - Belevingsmarkt

Wie?

We zijn op zoek naar een vaste, selecte en representatieve groep leden van de community. Vooralsnog werkzaam op de interne HR-afdelingen van organisaties, om commerciele intenties en acquisitie ambities te voorkomen. Denk aan (senior) HR-adviseurs, HR Business Partners, Arbo adviseurs, HR managers, L&D managers, recruiters, CHRO’s, de mensen die zich bezighouden met arbeidsvoorwaarden en pensioenen, maar ook (vierdejaars) studenten. Een brede vertegenwoordiging dus graag.

Wat?

De HRbarometer kent 2 doelen: enerzijds weten wat er speelt en vooral wat er in de (nabije) toekomst is (en wat niet). Hiermee kan jij als HR-professional je voordeel doen. Wij als community manager kunnen daar de community op inrichten, zodat deze maximaal faciliteert. Denk aan functionaliteit, maar ook thema’s en topics, zowel online als tijdens onze events. Wij sturen het HRpanel hiertoe 3 keer per jaar maximaal 9 vragen. Het invullen van deze vragen kost niet meer dan 15 minuten.

Hoe?

Je vult op de Barometerpagina op onze website een aantal meerkeuze vragen in, inclusief een korte toelichting of verduidelijking. Wij bundelen de uitkomsten. Als daar voldoende animo voor is kunnen we met (een deel) van de groep daar ook nog op reageren, waardoor er naar verwachting volwaardige publicaties ontstaan. Die jij uiteraard als eerste ontvangt.

Nee! Je krijgt er zelfs 2 cadeaus voor. Één jaar gratis lidmaatschap van HRcommunity (vanaf 09/23) en een ticket voor het HRfestival, onze jaarlijkse sprankelende HR proeverij en netwerk gelegenheid.

Formeel niet. Maar als je onze beide cadeaus accepteert, dan vinden we het natuurlijk wel fijn als je alle drie de vragenrondes lid blijft van het panel.

Ja. Anderen kunnen pas zien wat jij hebt geantwoord als je je naam toevoegt aan jouw input en toestemming voor eventuele publicatie geeft. Wij vinden het wel een interessante (extra) optie als we met en namens deze groep (en de hele community) naar buiten kunnen.

Het invullen van de vragen kost niet meer dan 15 minuten. We sturen je slechts 3 keer per jaar vragen. Tenzij we gezamenlijk besluiten voor een andere opzet of intensiteit. In dat geval staat het je ook vrij om afscheid te nemen.

HRfestival.

Elk jaar organiseren wij een spetterend HRfestival, een proeverij voor HR-professionals die voorop willen lopen. Dit is een belevenis die je niet wil missen. Er zijn sprekers en workshops van de buitencategorie, een enerverende belevenismarkt en als kers op de taart word je meegenomen door de dag door serious gaming.

Lidmaatschap.

Vanaf september introduceren wij een betaald lidmaatschap. Voor slechts 48,- euro per jaar krijg je extra toegang tot mooie content, extra functionaliteit en aanbiedingen met voordeel van onze partners. Als je lid bent van ons HRpanel en dus mede input levert voor de HRbarometer, ben je een jaar lang lid van HRcommunity.

Waar anderen kunnen profiteren van door ons geselecteerd aanbod, kan jij ook producten, diensten of dienstverleners voordragen. Wij gaan dan ons best doen om namens de community voordeel voor jou te regelen. Gemeenschappelijk inkoop dus, met extra (prijs)voordeel voor jou. Maar nieuws volgt spoedig.

Doe mee met de HRbarometer >>>