DUO Market Research is een zelfstandig marktonderzoeksbureau in Utrecht. Wij zijn gespecialiseerd in imago-onderzoek, klantenonderzoek, belevingsonderzoek, medewerkersonderzoek, ledenonderzoek, mediaonderzoek (printmedia, websites en e-zines) en arbeidsmarktonderzoek.
DUO Market Research is een zelfstandig marktonderzoeksbureau in Utrecht. Wij zijn gespecialiseerd in imago-onderzoek, klantenonderzoek, belevingsonderzoek, medewerkersonderzoek, ledenonderzoek, mediaonderzoek (printmedia, websites en e-zines) en arbeidsmarktonderzoek.
Full service
Wij zijn een full service marktonderzoeksbureau en verrichten zowel kwalitatief onderzoek (groepsdiscussies en diepte-interviews) als kwantitatief onderzoek (schriftelijk, telefonisch en met name online). Wij verzorgen het onderzoek van a tot z. En wij leveren daarbij uitsluitend maatwerk: de methode van onderzoek (groepsdiscussies, diepte-interviews, online, schriftelijk, telefonisch of een combinatie) en de vragenlijsten stemmen wij altijd perfect af op de onderzoeksvragen van uw organisatie.
Full service
DUO Market Research is een full service, onafhankelijk marktonderzoeksbureau. Onze medewerkers kennen de markt, zijn ervaren én creatief.
Kwalitatief en kwantitatief onderzoek
Al ruim 20 jaar voeren wij kwantitatief onderzoek – vooral online, maar ook geregeld telefonisch of schriftelijk – en kwalitatief onderzoek – focus groups, diepte-interviews, workshops – uit voor opdrachtgevers in uiteenlopende branches: zakelijke dienstverlening, zorg & welzijn, financiële dienstverlening, ICT, onderwijs, overheid, industrie & productie, enzovoort. Een greep uit onze expertise: Medewerkersonderzoek, Klantonderzoek, Imago-onderzoek, Inwonerspanels – voor gemeenten – en Lezersonderzoek.
100% maatwerk
Iedere organisatie is anders. Wij stemmen het onderzoek in nauw overleg met onze opdrachtgevers af en leveren altijd 100% maatwerk. ?Wij begeleiden en voeren onderzoeksprojecten uit van begin tot eind: wij stellen altijd eerst een vrijblijvend onderzoeksvoorstel op, stellen bijbehorende vragenlijsten – voor kwantitatief onderzoek – en checklists – voor focus groups en diepte interviews – op en analyseren de onderzoeksgegevens. Aan het eind van het onderzoekstraject bespreken we de resultaten uitgebreid met u. Indien gewenst spelen wij een rol bij de ‘nazorg’, bijvoorbeeld met workshops waarin we met de betrokken aan de slag gaan met de onderzoeksresultaten en gezamenlijk komen tot de verbeteracties.
De resultaten
De resultaten koppelen we terug met een print of online rapport met concrete conclusies en praktische aanbevelingen. Wilt u naar aanleiding van de rapportage een verdieping op de resultaten? Ook dat is altijd mogelijk.
Contactgegevens
Bezoeker!
Artikelen & Blogs
Vacatures
Kalender Items
Boeken
WORD LID
Met HRcommunity maken we het werkveld iedere dag een stukje beter en mooier. Meld je gratis aan als lid, maak verbinding, haal én breng kennis, maak je eigen ledenprofiel, connect met andere leden en meer.
PUBLICEER
Heb je een uniek en interessant artikel geschreven en denk je dat deze interessant kan zijn voor de leden van HRcommunity? Stuur deze dan in via het formulier en wij gaan er mee aan de slag.