BRANDMANNEN is een recruitment en marketing bureau dat gespecialiseerd is in Jobmarketing en Employer Branding en helpt je bij het zoeken naar getalenteerde mensen om je team te versterken.

Brandmannen online recruitment
0,0
0,0 van 5 sterren (op basis van 0 reviews)
Uitstekend0%
Heel goed0%
Gemiddeld0%
Slecht0%
Verschrikkelijk0%
Service(s): Media & Marketing, Recruitment
Omvang: 8-25 medewerkers
Partner van HRcommunity: Nee
Herkomst: Nederland
Provincie:
Focus Klant: <250 medewerkers, 250-2500 medewerkers, >2500 medewerkers
Voertaal: Nederlands
Fase Onderneming: Scale-up
Besturingssysteem: Webbased
Geo focus: Nederland
Beschikbaar in: Nederlands, Engels

BRANDMANNEN – online recruitment

BRANDMANNEN helpt je bij het zoeken naar getalenteerde mensen om je team te versterken. Het is een recruitment en marketing bureau dat gespecialiseerd is in Jobmarketing en Employer Branding. Door continu alle campagnes door te meten, weten zij voor elke doelgroep welke mix het beste werkt.

Daarnaast bieden zij de mogelijkheid om gebruik te maken van hun gebruiksvriendelijke recruitmentsysteem (ATS).

BRANDMANNEN biedt:

  • Job Marketing Campagnes
  • Employer Branding Campagnes
  • Recruitmentsysteem (ATS)
  • Ontwikkeling Werken-bij website
  • Vacatureteksten (her)schrijven
  • Content ontwikkeling zoals o.a. video
  • Social, Mobile en Google Display Advertising

Contactgegevens

Niets gevonden.
Niets gevonden.

Er zijn nog geen beoordelingen. Schrijf als eerste er een.

Tags: recruitment, recruitmentsoftware
Ook Interessante HR Dienstverlener

Bezoeker!

Laatste nieuws

Kalender

Downloads

🙁

Blijf op de hoogte

WORD LID

Met HRcommunity maken we het werkveld iedere dag een stukje beter en mooier. Meld je gratis aan als lid, maak verbinding, haal én breng kennis, maak je eigen ledenprofiel, connect met andere leden en meer.

PUBLICEER

Heb je een uniek en interessant artikel geschreven en denk je dat deze interessant kan zijn voor de leden van HRcommunity? Stuur deze dan in via het formulier en wij gaan er mee aan de slag.