Werk verandert voortdurend, het is essentieel om de juiste kennis en vaardigheden te bezitten. Beeckestijn Business School helpt je hierbij!

Beeckestijn logo
0,0
Rated 0,0 out of 5
0,0 van 5 sterren (op basis van 0 reviews)
Uitstekend0%
Heel goed0%
Gemiddeld0%
Slecht0%
Verschrikkelijk0%
Voertaal: Nederlands
Service: Opleiding & Training
Geo focus: Nederland
Fase Onderneming: Volwassen
Omvang: 25-50 medewerkers
Opgericht in: 1989
Herkomst: Nederland
Beschikbaar in: Nederlands
Partner van HRcommunity: Nee

Beeckestijn Business School

In een wereld waar werk voortdurend evolueert, is het essentieel om de juiste kennis en vaardigheden te bezitten. Beeckestijn Business School biedt hierbij ondersteuning. Onze compacte en praktische programma’s richten zich op digitale, marketing-, klantbelevings-, data- en communicatieaspecten, verzorgd door uitsluitend vakexperts.

Garantie

Beeckestijn staat garant voor:

  • Gegarandeerde impact
  • Praktische toepasbaarheid en 100% vakexperts
  • Opbouwen van een waardevol netwerk
  • Jouw persoonlijke groei staat centraal, daar gaan we ver voor
  • Een inspirerende en energieke ervaring!

Werk verandert continu en dat vraagt om de juiste kennis en skills. Beeckestijn Business School helpt hiermee.

Maak impact met een opleiding of training op het gebied van digital, cx, marketing, data en communicatie bij Beeckestijn Business School

 

 

Contactgegevens

Niets gevonden.

Er zijn nog geen beoordelingen. Schrijf als eerste er een.

Tags: opleider, persoonlijke ontwikkeling
Ook Interessante HR Dienstverlener

Bezoeker!

Community Leden

Alle Leden >>>

Artikelen & Blogs

WORD LID

Met HRcommunity maken we het werkveld iedere dag een stukje beter en mooier. Meld je gratis aan als lid, maak verbinding, haal én breng kennis, maak je eigen ledenprofiel, connect met andere leden en meer.

PUBLICEER

Heb je een uniek en interessant artikel geschreven en denk je dat deze interessant kan zijn voor de leden van HRcommunity? Stuur deze dan in via het formulier en wij gaan er mee aan de slag.