Bijna iedereen in de organisatie van de 21e eeuw communiceert met klanten. De klantreis is namelijk niet meer zo voorspelbaar als die ooit was. De klantervaringen zijn van grote invloed op de hele organisatie. Dus dat willen we graag goed doen met elkaar! Zeer tevreden klanten die als ambassadeurs voor je werken begint met excellente klantgerichtheid van alle employees van de eigen organisatie. In deze training excellente klantgerichtheid gaan we aan de slag met het centraal stellen van de klant. Het uitgangspunt is de klant heeft altijd gelijk!
Programma
Dag 1
Dag 2
Doelgroep
Deze training excellente klantgerichtheid is bestemd voor verkopers, adviseurs en consultants die van klanten ambassadeurs willen maken.
Resultaat
Na de training ben je je bewust van jouw eigen aanpak. Hoe kan deze aanpak aansluiten bij de waarden van de organisatie. Je bent uit op het begrijpen en ondersteunen van de klant op een constructieve manier. De emoties van de klant kan je respectvol behandelen en vertalen naar de adequate actie. De klant zal jouw authentieke manier van communiceren waarderen en respecteren. Als ambassadeur van de organisatie maak jij ambassadeurs van je klanten.
WORD LID
Met HRcommunity maken we het werkveld iedere dag een stukje beter en mooier. Meld je gratis aan als lid, maak verbinding, haal én breng kennis, maak je eigen ledenprofiel, connect met andere leden en meer.
PUBLICEER
Heb je een uniek en interessant artikel geschreven en denk je dat deze interessant kan zijn voor de leden van HRcommunity? Stuur deze dan in via het formulier en wij gaan er mee aan de slag.