Impact door inzicht met strategische employee en customer experience feedback programma's. Ultieme doel? Happy People!
van HRcommunity
Ga jij ook voor gelukkige klanten en medewerkers?
Met onze klant- en medewerkerfeedback programma’s overtref jij jouw Employee en Customer Experience doelen voor een beter bedrijfsresultaat.
- Minder verzuim en verloop van medewerkers
- Verhoog de klantloyaliteit en bespaar flink op marketingkosten
- Klanten als ambassadeurs
- Meer winst onder aan de streep en gelukkige klanten en medewerkers
Over Integron
Integron is een onderzoeks- en adviesbureau op het gebied van klant- en medewerker onderzoek. Integron helpt organisaties met het verkrijgen van inzichten, waardoor bedrijven in staat zijn om doelgericht te werk te gaan en waarmee zij hun organisatiepotentieel optimaal weten te benutten. Hierbij wordt de kracht van de organisatie op de juiste manier ingezet, met als doel om klanten en medewerkers te enthousiasmeren en te inspireren.
Integron weet hoe belangrijk klanten en medewerkers voor jou zijn. Samen met Integron bouw je aan een betekenisvolle organisatie waar klanten en medewerkers zich thuis voelen.
Happy people, daar doen we het voor
Bij Integron werken we iedere dag aan het geluk van mensen, dat is wat ons drijft. Want gelukkige mensen, zijn gelukkige medewerkers, zijn gelukkige klanten. En dat weten we zeker. Vanuit dertig jaar ervaring, data en vergelijkingsmateriaal.
Impact door inzicht
Dat begint allemaal bij inzicht, maar alleen inzicht is niet voldoende. Het gezegde luidt weliswaar dat meten leidt tot weten, maar niet tot verandering. Wij zijn van mening dat organisaties daadwerkelijk impact kunnen hebben op hun medewerkers en klanten wanneer de volgende zaken aanwezig zijn:
- Doel; Er is een duidelijk doel. Want ‘zonder doel kun je niet scoren’ zoals Cruijff ooit zei.
- Strategie; De medewerker- en klantbeleving zijn een duidelijk onderdeel van de strategie. Het moet natuurlijk wel allemaal ergens toe optellen.
- Actie; De resultaten van onze onderzoeken belanden niet in de la, maar worden opgevolgd met acties. Bij Integron noemen wij dit de follow-up loop.
- Continu verbeteren; Er zijn tussentijdse momenten waarbij we samen kijken hoe de opvolging loopt. Oftewel, wij zijn voor organisaties een stok achter de deur!
Contactgegevens
Contactperso(o)n(en):
E=K*A: Maximaliseer de betrokkenheid van je medewerkers met deze gouden formule voor effectieve feedback
Organisatieomvang heeft impact op employee experience
Employee Experience in Nederland 2024: ruim een derde werknemers in Nederland wil ‘functie elders’
De gouden tip op het gebied van employee experience voor 2024 (en nog 6 learnings uit 2023)
De ideale werkdruk voor een gezonde organisatie (inclusief 7 tips!)
HR-jaarplan voor 2024: 3 tips voor een optimale Employee Experience
De impact van enthousiasme op verloop en verzuim
Versterk de Employee Experience: 3 Do’s en 3 Don’ts voor succes in een veranderende arbeidsmarkt
Bezoeker!
Laatste nieuws
Vacatures
Kalender
Downloads
Kennis
Blijf op de hoogte
WORD LID
Met HRcommunity maken we het werkveld iedere dag een stukje beter en mooier. Meld je gratis aan als lid, maak verbinding, haal én breng kennis, maak je eigen ledenprofiel, connect met andere leden en meer.
PUBLICEER
Heb je een uniek en interessant artikel geschreven en denk je dat deze interessant kan zijn voor de leden van HRcommunity? Stuur deze dan in via het formulier en wij gaan er mee aan de slag.