Impact door inzicht met strategische employee en customer experience feedback programma's. Ultieme doel? Happy People!

Integron
Officiële Partner
van HRcommunity
0,0
0,0 van 5 sterren (op basis van 0 reviews)
Uitstekend0%
Heel goed0%
Gemiddeld0%
Slecht0%
Verschrikkelijk0%
Service: Advies & Consultancy
Omvang: 25-50 medewerkers
Opgericht in: 1993
Partner van HRcommunity: Ja
Herkomst: Nederland
Focus Klant: 250-2500 medewerkers, >2500 medewerkers
Voertaal: Nederlands
Fase Onderneming: Volwassen
Besturingssysteem: Webbased
Geo focus: Nederland
Beschikbaar in: Nederlands, Engels

Ga jij ook voor gelukkige klanten en medewerkers?
Met onze klant- en medewerkerfeedback programma’s overtref jij jouw Employee en Customer Experience doelen voor een beter bedrijfsresultaat.

  • Minder verzuim en verloop van medewerkers
  • Verhoog de klantloyaliteit en bespaar flink op marketingkosten
  • Klanten als ambassadeurs
  • Meer winst onder aan de streep en gelukkige klanten en medewerkers

Over Integron

Integron is een onderzoeks- en adviesbureau op het gebied van klant- en medewerker onderzoek. Integron helpt organisaties met het verkrijgen van inzichten, waardoor bedrijven in staat zijn om doelgericht te werk te gaan en waarmee zij hun organisatiepotentieel optimaal weten te benutten. Hierbij wordt de kracht van de organisatie op de juiste manier ingezet, met als doel om klanten en medewerkers te enthousiasmeren en te inspireren.

Integron weet hoe belangrijk klanten en medewerkers voor jou zijn. Samen met Integron bouw je aan een betekenisvolle organisatie waar klanten en medewerkers zich thuis voelen.

Happy people, daar doen we het voor

Bij Integron werken we iedere dag aan het geluk van mensen, dat is wat ons drijft. Want gelukkige mensen, zijn gelukkige medewerkers, zijn gelukkige klanten. En dat weten we zeker. Vanuit dertig jaar ervaring, data en vergelijkingsmateriaal.

Impact door inzicht

Dat begint allemaal bij inzicht, maar alleen inzicht is niet voldoende. Het gezegde luidt weliswaar dat meten leidt tot weten, maar niet tot verandering. Wij zijn van mening dat organisaties daadwerkelijk impact kunnen hebben op hun medewerkers en klanten wanneer de volgende zaken aanwezig zijn:

  • Doel; Er is een duidelijk doel. Want ‘zonder doel kun je niet scoren’ zoals Cruijff ooit zei.
  • Strategie; De medewerker- en klantbeleving zijn een duidelijk onderdeel van de strategie. Het moet natuurlijk wel allemaal ergens toe optellen.
  • Actie; De resultaten van onze onderzoeken belanden niet in de la, maar worden opgevolgd met acties. Bij Integron noemen wij dit de follow-up loop.
  • Continu verbeteren; Er zijn tussentijdse momenten waarbij we samen kijken hoe de opvolging loopt. Oftewel, wij zijn voor organisaties een stok achter de deur!

 

Contactgegevens

E-mail: [email protected]
Telefoon: 0104115966

Contactperso(o)n(en):

Daan Wuite
Integron
Artikel

Employee Experience in Nederland 2024: ruim een derde werknemers in Nederland wil ‘functie elders’

‘Het gaat wel prima’ is niet meer goed genoeg voor bedrijven om werknemers binnenboord te houden. 30% van de medewerkers heeft het afgelopen jaar gesolliciteerd naar een baan bij een andere organisatie. Ruim een derde (35%) is van plan dit te doen. Zelfs bij de groep enthousiastelingen, de promoters, is…
employee experiencegelukkige werknemersintegronmedewerkersonderzoek
Artikel

De gouden tip op het gebied van employee experience voor 2024 (en nog 6 learnings uit 2023)

Geconfronteerd met een snel veranderende arbeidsmarkt, relatief hoge werkdruk en de nasleep van de pandemie, zijn bedrijven meer dan ooit gefocust op het begrijpen en verbeteren van de ervaringen van hun werknemers. In dit artikel belicht ik de belangrijkste learnings uit de medewerkers- en HR-beleving in Nederland in 2023. Van…
employee experienceintegrontips
Artikel

Versterk de Employee Experience: 3 Do’s en 3 Don’ts voor succes in een veranderende arbeidsmarkt

In een tijd waarin organisaties te maken hebben met een krappe arbeidsmarkt, hoog ziekteverzuim, toenemende werkdruk en oplopende verloopcijfers, is het versterken van de employee experience (EX) van groot belang. Het creëren van een positieve werkomgeving en het bevorderen van het welzijn van medewerkers zijn cruciale factoren geworden bij het…
employee experienceeNPSEXintegron
Artikel

Hoe ga jij om met generatieverschillen op de werkvloer? 4 handige tips op maat!

Bij bedrijven werken allerlei generaties. Die vragen stuk voor stuk aandacht, maar ook een verschillende aanpak als het gaat om medewerkerbeleving. Iemand van 20 staat nu eenmaal anders in het werkzame leven dan een 60-plusser. Die bejegening op maat lijkt vanzelfsprekend, maar is niet bij iedere organisatie gemeengoed. In ons…
Employee ExpierenceGeneratiesintegronMedewerkerstevredenheidsonderzoek
Artikel

Enthousiasme over werk en werkgever daalt bij Nederlandse werknemers

Voor het eerst sinds een paar jaar is het aantal promoters gedaald bij Nederlandse bedrijven. Van 31% in 2022 naar 27% in 2023. De stijgende trend van de afgelopen jaren wordt daarmee omgebogen. Minder promoters betekent minder enthousiaste medewerkers die hun werkgever zouden aanbevelen bij anderen. Lees hier meer.
Blije werknemersGelukkig op werkintegron
Niets gevonden.

Er zijn nog geen beoordelingen. Schrijf als eerste er een.

Tags: customer journey, employee journey, Medewerkerstevredenheidsonderzoek, wellbeing, werkbeleving, Werkgeluk
Ook Interessante HR Dienstverlener

Bezoeker!

Community Leden

Alle Leden >>>

Artikelen & Blogs

WORD LID

Met HRcommunity maken we het werkveld iedere dag een stukje beter en mooier. Meld je gratis aan als lid, maak verbinding, haal én breng kennis, maak je eigen ledenprofiel, connect met andere leden en meer.

PUBLICEER

Heb je een uniek en interessant artikel geschreven en denk je dat deze interessant kan zijn voor de leden van HRcommunity? Stuur deze dan in via het formulier en wij gaan er mee aan de slag.