Gesprekstechnieken
Voor Leden
IPro Training NL – Gesprekstechnieken
Als mens genieten we enorm van (goede) gesprekken met andere mensen. We spreken elkaar op het terras, op het sportveld, op een festival en op legio andere locaties. Ook op ons werk investeren we veel tijd in gesprekken met collegiaal. Wat veel mensen niet weten is dat er een groot aantal gesprekstechnieken bestaan. Afhankelijk van de situatie en met wie je in gesprek bent kan je het gesprek bewust opbouwen en sturen. Daar heb je je gesprekspartner wel bij nodig natuurlijk. Ben jij bekend met de verschillende gesprekstechnieken? De basis gesprekstechnieken kennen de meeste van ons wel dat zijn vragen stellen, luisteren, bevestigen en samenvatten. Maar er is veel meer mogelijk. Investeer in je kennis en ervaring van gesprekstechnieken!
Programma
De gesprekstechnieken waar IPro Training NL trainingen voor verzorgd zijn.
- Luisteren, samenvatten en doorvragen (LSD)
- Formuleren
- Feedback geven en ontvangen
- Presenteren
- Acquisitie
- Excellente klantgerichtheid
- Assertiviteit
- Authentiek communiceren
Doelgroep
Employees die meer willen leren over de verschillende gesprekstechnieken om zo effectiever gesprekken te kunnen voeren. En dus zo met nog meer souplesse hun werk kunnen doen.
Resultaat
IPro Training NL biedt met deze trainingen gesprekstechnieken verdieping aan in jouw kennis en ervaring van gesprekstechnieken. In deze unieke maatwerk training leer je zodanig formuleren dat jouw boodschap in iedere situatie goed overkomt.
Acquisitie
iMBA-start: management & leiderschap
Bezoeker!
Artikelen & Blogs
Vacatures
Boeken
WORD LID
Met HRcommunity maken we het werkveld iedere dag een stukje beter en mooier. Meld je gratis aan als lid, maak verbinding, haal én breng kennis, maak je eigen ledenprofiel, connect met andere leden en meer.
PUBLICEER
Heb je een uniek en interessant artikel geschreven en denk je dat deze interessant kan zijn voor de leden van HRcommunity? Stuur deze dan in via het formulier en wij gaan er mee aan de slag.