Impraise stelt organisaties in staat om groei en performance binnen hun organisatie te bevorderen.

Impraise grow your people
0,0
0,0 van 5 sterren (op basis van 0 reviews)
Uitstekend0%
Heel goed0%
Gemiddeld0%
Slecht0%
Verschrikkelijk0%
Service: Software & Tools
Omvang: 8-25 medewerkers
Opgericht in: 2014
Partner van HRcommunity: Nee
Herkomst: Nederland
Locatie:
Focus Klant: 250-2500 medewerkers, >2500 medewerkers
Voertaal: Nederlands
Fase Onderneming: Scale-up
Besturingssysteem: Android, iOS, Webbased
Geo focus: Wereld
Beschikbaar in: Engels

Impraise – grow your people

Impraise is een HR-platform dat zich focust op het menselijke aspect van de organisatie. ”Grow your people, grow your businnes” is daarbij het motto. Werken met Impraise resulteert in hoge productiviteit en een vooruitstrevende bedrijfscultuur.

Doordat het platform medewerkers verbindt met de strategie, hen faciliteert met feedback en aanmoedigt tot continue ontwikkeling, groeien organisaties met Impraise uit tot vooruitstrevende organisaties.

Contactgegevens

Niets gevonden.
Niets gevonden.

Er zijn nog geen beoordelingen. Schrijf als eerste er een.

Is dit jouw organisatie?

Verstuur onderstaand verzoek voor het claimen van de HR dienstverlener pagina

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Selecteer de HR Dienstverlener/Organisatie uit de HRgids waar jij onderdeel van bent en deze pagina wilt gaan beheren.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.
en beheer de gegevens.
Tags: groeimanagement, HR-platform
Ook Interessante HR Dienstverlener

Bezoeker!

Community Leden

Alle Leden >>>

Artikelen & Blogs

WORD LID

Met HRcommunity maken we het werkveld iedere dag een stukje beter en mooier. Meld je gratis aan als lid, maak verbinding, haal én breng kennis, maak je eigen ledenprofiel, connect met andere leden en meer.

PUBLICEER

Heb je een uniek en interessant artikel geschreven en denk je dat deze interessant kan zijn voor de leden van HRcommunity? Stuur deze dan in via het formulier en wij gaan er mee aan de slag.