Dat organisaties enkel goede werkgevers zijn door hun mooie arbeidsvoorwaarden en extraatjes (zoals een pingpongtafel) is een misvatting. Extra’s zijn leuk, maar geen garantie voor goed werkgeverschap. Vanuit de visie van Great Place to Work draait goed werkgeverschap om de onderlinge relaties gebaseerd op vertrouwen, trots en plezier. Deze focus op vertrouwen en het handelen naar het zijn van een organisatie die bestaat uit mensen, in plaats van cijfers, heeft positieve gevolgen die leiden tot betere bedrijfsresultaten.
Er bestaat is niet 1 succesformule voor de ideale werkgever. Iedere organisatie is anders, opgebouwd uit een bepaalde visie, waarden en gedrag. Niet iedere werkgever zal bij ieder persoon passen en vice versa. Het succes zit in het vinden van de juiste match tussen waar je als organisatie voor staat en dat mensen met vertrouwen, trots en plezier naar werk gaan. In deze whitepaper delen wij een leidraad om jouw organisatie te ontwikkelen naar goed werkgeverschap:
- Model voor goed werkgeverschap vanuit medewerkers en vanuit de organisatie
- Resultaten goed werkgeverschap
- 5 factoren om je werkgeversbeleid te versterken
- Stappenplan om jouw organisatie te ontwikkelen naar goed werkgeverschap
- De 4 succesfactoren
Download hier de whitepaper
Oeps! We konden je formulier niet vinden.
Artikelen & Blogs
Vacatures
Kalender Items
Boeken
WORD LID
Met HRcommunity maken we het werkveld iedere dag een stukje beter en mooier. Meld je gratis aan als lid, maak verbinding, haal én breng kennis, maak je eigen ledenprofiel, connect met andere leden en meer.
PUBLICEER
Heb je een uniek en interessant artikel geschreven en denk je dat deze interessant kan zijn voor de leden van HRcommunity? Stuur deze dan in via het formulier en wij gaan er mee aan de slag.
ADVERTENTIE