Integron

Integron weet hoe belangrijk klanten en medewerkers voor jou zijn. Integron biedt onderzoek en inzicht en informeert en activeert jouw organisatie om het beste uit klant en medewerker te halen. Samen met jou bouwen ze betekenisvolle organisaties waar klanten en medewerkers zich thuis voelen.

Werkend Nederland
Artikel

Werkend Nederland: “open organisatiecultuur en emotionele veiligheid vragen nog altijd om continue aandacht”

Jezelf kunnen zijn en zaken bespreekbaar kunnen maken is steeds belangrijker. Uit onderzoek blijkt dat de meeste Nederlanders zich emotioneel veilig voelen bij hun werkgevers, maar er valt zeker nog wat te winnen.
Employee experience per branche verschillend: dit kunnen we ervan leren
Artikel

Employee experience per branche verschillend: dit kunnen we ervan leren

Hoe kunnen we de organisatie zo inrichten dat we aantrekkelijk zijn en blijven voor bestaande en nieuwe medewerkers? Wat maakt mensen enthousiast over hun werk? Deze HR-vragen zijn met de huidige personeelstekorten in zo’n beetje alle branches prangender dan ooit. Download hier het benchmarkrapport Employee experience in Nederland 2022 van…
Meerderheid Nederlandse werknemers voelt zich veilig bij werkgever
Artikel

Employee Experience in Nederland 2022

Hoe staat het met de Employee Experience in Nederland? Over het algemeen heerst er binnen Nederland een open en goede organisatiecultuur. De maatschappelijke onrust rondom meerdere gevallen van ongewenst en ongepast gedrag vertaalt zich niet naar lagere tevredenheidscijfers. Lees dit en meer in het medewerkerbelevingsonderzoek van Integron.
Meerderheid Nederlandse werknemers voelt zich veilig bij werkgever

Employee Experience in Nederland 2022

Artikelen, Persberichten en aankondigingen
Offboarding verdient net zoveel aandacht als onboarding
Artikel

Offboarding verdient net zoveel aandacht als onboarding

Werkgevers onderschatten het belang van een goede afsluiting. Eenmaal weg kan een medewerker niets meer voor je betekenen, denken ze. Die aanname klopt niet. Oud-medewerkers zijn je ambassadeurs: ze delen hun indrukken, inclusief die van de laatste werkdagen, tijdens informele ontmoetingen met mensen onder wie zich mogelijk nieuwe medewerkers bevinden.
Onderscheid jouw organisatie door essentiele ‘employee value proposition’ -
Artikel

Onboarding door essentiële ’employee value proposition’

De coronamaatregelen hebben de employee journey experience van werkend Nederland in 2021 sterk beïnvloed. Medewerkers werken vaker dan ooit online en leggen beduidend minder woon-werkverkeerkilometers af. Bij het zoeken naar een nieuwe baan nemen digitaal solliciteren en online kennismaken met de nieuwe werkgever een vlucht. Dat staat in onze whitepaper…
Versterk de employee journey experience met deze 5 adviezen
Artikel

Versterk de employee journey experience met deze 5 adviezen

De employee journey experience is tijdens corona veranderd: medewerkers hebben meer dan ooit thuisgewerkt en ook verlopen sollicitaties en kennismakingen vaker digitaal. Om een positieve employee journey experience te realiseren heeft onderzoeks- en adviesbureau Integron enkele adviezen op een rij gezet. De adviezen zijn gebaseerd op de whitepaper Employee Journey…
medewerkers enthousiaster dankzij inspanningen van werkgevers
Artikel

Nieuwe medewerkers enthousiaster dankzij inspanningen van werkgevers

De employee journey experience van werkend Nederland wordt in 2021 nog steeds sterk beïnvloed door corona en de genomen maatregelen. Maar de tevredenheid is onverminderd groot dankzij inspanningen van organisaties om de verbondenheid en betrokkenheid te behouden. Medewerkers werken nog vaak vanuit huis en leggen beduidend minder woon-werkverkeerkilometers af. Ook…
Artikel

Juist nu moeten werkgevers goed voor hun mensen zorgen

Medewerkerbeleving stagneert, verschil tussen branches blijft groot De impact van Covid-19 is in heel (werkend) Nederland groot. In een tijd van onzekerheid is het des te belangrijker om goed voor je medewerkers te zorgen. Zowel in tevredenheid van medewerkers als in de mate van betrokkenheid is een lichte stijging zichtbaar…
Zó haal je het meeste uit eNPS
Artikel

Zó haal je het meeste uit eNPS

4 tips die leiden tot meer écht enthousiaste medewerkers die je bedrijf actief aanbevelen als werkgever Medewerkerbeleving en klantbeleving zijn nauw met elkaar verbonden. Tevreden medewerkers zorgen voor loyale klanten en loyale klanten zorgen voor tevreden medewerkers. Zijn loyale klanten topprioriteit voor jouw bedrijf? Besef dan dat je hierin alleen…
Filters
Reset
Reset
Reset
Reset

Community Leden

Alle Leden >>>

Whitepaper De waardevolle organsiatie

whitepaper arbeidsmarkt
In dit whitepaper staan HR en HRM gerelateerde onderwerpen omtrent de Arbeidsmarkt

Registreer je als lid

HRcommunity Magazine

Magazine_future-of-hr-2021

Artikelen & Blogs

Sponsors